Çağdaş Borsacılık Anlayışı İçinde, Üreticilerimizin ve Üyelerimizin Ürününü Kıymetlendirmek, Üyelerin ve Hizmet Alanların, Beklenti ve İhtiyaçlarını Yasal Şartlar Çerçevesinde Karşılayarak Memnuniyetlerini Sağlamak, Kalite Yönetim Sisteminin Şartlarına Uyarak Etkinliğini Sürekli İyileştirmektir. Ürün Fiyat ve rekabet ortamına bağlı olarak tüccarlarımızın ve üreticilerimizin genel ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalite seviyesini sağlamaktır. Hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi çalışmalarının, tüm personelin katılımıyla yürütülmesini, genel kalite anlayışı çerçevesinde yapılan her işin ilk seferinde ve sürekli hatasız yapılmasını sağlamaktır.
Bu ilkeleri ve hedefleri gerçekleştirmek için referans standart olarak ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi gerekliliklerini karşılayarak uygulamayı ve geliştirmeyi üst yönetim taahhüt eder. Tüm çalışanlar bu bağlamda bu standardın ve kuruluşumuzdaki uygulamalarının gereklerini eksiksiz yerine getirmek ile yükümlüdür.
FAİK YAVUZ
YÖNETİM KURULU BAŞKANI
Yayın Tarihi : 01.10.2014 /
Okunma Sayısı : 5,835
2014 | HER HAKKI SAKLIDIR.
İLETİŞİM
Macun Mahallesi 171. Cadde No:4 Yenimahalle / ANKARA
T : +90 312 327 00 00 (pbx)
F : +90 312 324 08 57
E-Mail : info@ankaratb.org.tr